Muutama viikko sitten kävelin Porin Itäpuistossa sijaitsevaan JC Designiin, kultasepänliikkeeseen. llmoitin heille haluavani punakultaisen sormuksen yhdellä timantilla ja röpöisellä pinnalla.
Tänään kävin jännityksestä täristen hakemassa valmiin sormuksen, ja se on juuri täydellinen! Se sointuu kauniisti yhteen kihlani kanssa, ja kirkas timantti korostaa kauniisti punakullan sävyä. Ei millään jaksaisi enää odottaa puolta vuotta että pääsee tätä herkkua käyttämään.
Tänään kävin jännityksestä täristen hakemassa valmiin sormuksen, ja se on juuri täydellinen! Se sointuu kauniisti yhteen kihlani kanssa, ja kirkas timantti korostaa kauniisti punakullan sävyä. Ei millään jaksaisi enää odottaa puolta vuotta että pääsee tätä herkkua käyttämään.
Mitäs pidätte? ^^
