Näytetään tekstit, joissa on tunniste häämatka. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste häämatka. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 9. syyskuuta 2012
"I want to wake up in that city that doesn't sleep"
Pitkällisen mietinnän ja ideoiden pallottelun jälkeen vihdoin buukkasimme häämatkamme. Suuntaamme joulunalusviikoksi New Yorkiin! Löysimme hyvänoloisen 3 tähden hotellin Manhattanilta, sisällytimme matkaan kahden vuorokauden sightseeing-bussilipun ja puhuin jo miehen kanssani viikon aikana Broadwaylle ihailemaan Rock of Ages -musikaalia. Siinä jo mahtavia elementtejä, ja vielä runsaasti aikaa suunnitella unelmien matka maahan, jota jo nyt tiedän rakastavani.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
