Näytetään tekstit, joissa on tunniste kampaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kampaus. Näytä kaikki tekstit

torstai 30. elokuuta 2012

25.8.2012: Hääkuvaukset

Klo 13.30 hääpäivänä oli aika kerääntyä bestmanien ja kaasojen seurassa kirkolle Ulvilaan. Siskoni otti tuolloin kiitoskorttia ym. tarkoituksia varten potrettikuvia meistä, ja sillä aikaa kaaso toteutti pienimuotoista auton koristelua ja pojat vain säntäilivät edestakaisin =D


Olimme sulhon kanssa jo aiemmin kierrelleet kirkon ympäristössä katselemassa mahdollisia kuvauspaikkoja. Ulvilan keskiaikainen kirkko sijaitsee ihanasti joen tuntumassa, joten otimme kaiken irti jokirannan vehreästä rannasta ja joen ylittävästä sillasta. Tässä kuvituksena joitakin suosikkiotoksiani.


Vähän sain myös hyödyntää photoshoppaus-taitojani. Tuntui nimittäin, että joka kuvassa jomman kumman silmät olivat kiinni! Onneksi otoksia oli paljon, niin oli helppo yhdistää hyvät ilmeet samaan kuvaan =D


Rannassa kieppumisen jälkeen otimme kuvia myös kirkon seinustalla keskenämme ja avustajien kanssa, ja jahka kahdelta vihitty pari oli siirtynyt vieraineen pois tieltä, pääsimme kirkkoon sisälle jännittämään vihkimistä.


Ethän kopioi kuvia =)

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Tukkainspiraatiota

Kuten olen aiemminkin maininnut, siskokaasoni (joka opiskelee parturi-kampaajaksi) tulee tekemään hääkampaukseni. Olemme jo yhdessä keskustelleet visioista sitä varten. Koska omat hiukseni ylettävät parhaillaan hiukan yli hartioiden, ovat hiuslisäkkeet tarpeen näyttävää kampausta varten. Tulemme tilaamaan clip-on -pidennykset, koska itselläni on naurettavan kiharat hiukset enkä jaksaisi kiinteiden lisäkkeiden vaatimaa jokapäiväistä hiustenlaittoa.

Itse olin alunperin suunnitellut löysää, rönsyilevää nutturaa, mutta siskollani on hyvänkuuloinen ajatus puoliksi taakse kiinnitetystä hiuksista pienillä leteillä höystettynä. En halua minkäänlaista huntua, enkä tiaroitakaan. Ainoa tiara mitä tällä hetkellä harkitsen, on Pottereissa esiintyvä Korpinkynnen diadeemi. Jota ei ole ilmaantunut Noble-keräilytuotteiden joukkoon kiihkeästä odotuksestani huolimatta!

Tältä se näyttäisi.

Jos joku sattuu bongaamaan näitä jossain sivustolla myynnissä, olen hyvin kiitollinen tiedosta. Itse googlettelen vähintään kerran kuukaudessa, mutta vielä ei ole tullut vastaan... Tällaiselle Potter-fanaatikolle olisi mahtavaa julistaa faniuttaan monella tapaa hienovaraisesti häissään.

Jos diadeemia ei löydy, olemme puhuneet, että hiukseni koristellaan helmihuippuisilla pinneillä. Tulen kaulakoruna käyttämään helmiä, joten teemaa olisi mukava jatkaa hiuksiin. Nyt vielä litania löytämiäni (kiitos Google kuvahaulle) inspiraatiokuvia. Yksikään ei ole tismalleen sellainen kuin haikailen, mutta omaa potentiaalia.




Tämä on lähinnä ajatustani, isommalla kiharamäärällä ja pienemmillä leteillä.





Mitäs pidätte?