Hei ja pahoittelut blogihiljaisuudesta! Viimeiset työviikot olivat jotenkin ylitsepääsemättömän raskaita, energiaa ei jäänyt suuremmin tuhlattavaksi työpäivien jälkeen. Häihin on enää kaksi viikkoa huomenna, mutta stressitaso on ainakin toistaiseksi ihan siedettävällä tasolla. Sellainen olo, että kyllä kaikki tulee ajallaan hoidettua =)
Yksi asia on jäänyt viime viikoilta esittelemättä, minkä esittely on tarpeen, nimittäin vieraskirjamme toteutus. Joskus viime talvena jo törmäsin hienoon ideaan netissä surffaillessani, perinteinen vieraskirja oli korvattu postikorteilla, joihin vieraat jättivät terveisensä. Tällainen tuli nyt meillekin käyttöön. Tekstipuolella korteissa tiedustellaan vierailta ohjeita avioelämään, mielikuvia hääparista sekä yleisiä terveisiä.
Ja kuvapuolelle tuli jotain, mitä olemme tässä vuoden aikana kasailleet ja mitä olen tännekin postaillut Rakkaus -postauksissani: ihania sitaatteja kirjoista!
Kortit tuli tilattu Ifolorin kautta, nimenomaan postikorttiohjelmasta. Kävi vielä hyvä tuuri, että tilailin kortteja sellaisena päivänä kun kortit olivat viimeistä päivää tarjouksessa :)
Ja kyllä, korteissa ei lue, mistä sitaatit ovat peräisin ^^. Vähän haastetta ja ihmeteltävää (ja puhuttavaa) sitä kautta iltaan. Ja tietysti englannin kieli tuo vaikeuksia suurimmalle osalle vieraista.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vieraskirja. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vieraskirja. Näytä kaikki tekstit
perjantai 10. elokuuta 2012
keskiviikko 18. tammikuuta 2012
Vieraskirjasta...
Haluamme ehdottomasti häihin vieraskirjan, että on sitten sellainenkin kiva muisto häistä jälkeenpäin. Olisi mukava keksiä jotain ihanaa erilaista, niin kuin monilla on tullut blogeissaan mieleen. Haluaisin kuitenkin, että vieraskirja olisi konkreettisesti kirja, tai ainakin mahdollista säilöä sitten kirjan muotoon, ihan vain käytännön säilytyssyistä (enkä usko että jaksaisin kauaa katsella sisustuksessa kaikkien sukulaisten ja ystävien puumerkkejä...).
Vielä on siis pohtimista, tässä muutamia inspiraatiokuvia mitä on tullut vastaan ja mistä olen pitänyt..
Vielä on siis pohtimista, tässä muutamia inspiraatiokuvia mitä on tullut vastaan ja mistä olen pitänyt..
![]() |
| Ihana esillepano, ja mitkä värit! |
![]() |
| Kuten myös tässä. |
![]() |
| Voisi olla mukavaa jakaa vieraille tämäntyylisiä kortteja, joita saisi sitten täyttää ja "palauttaa." |
![]() |
| Jotain tällaista sitten kortin toiselle puolelle? ^^ |
![]() |
| Tähän tapaan ne voisi kasata albumiin. |
![]() |
| Ja joltain tällaiselta albumi voisi näyttää ulospäin... |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






