Näytetään tekstit, joissa on tunniste laukku. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste laukku. Näytä kaikki tekstit

torstai 12. heinäkuuta 2012

Edith & Thelma

Voiko täydellisempää ajoitusta olla? Tänään on syntymäpäiväni, ja vietin mukavaa hitaasti heräilevää aamua kotona. Ovisummeri soi, ja kohta oven takana kolkuttelee lähettimies. Ja lähetin paketista kuoriutuu viikonloppuinen tilaukseni...


Kyllä, sorruin sittenkin. Tilasin sunnuntaina Minna Parikan verkkokaupasta vielä kenkiini mätsäävän laukun, Thelman. Tein itseni kanssa sopimuksen olla ostamatta enää sipsejä tai karkkeja ennen häitä, ja niistä säästyykin sitten jo melkein laukun hinnan edestä rahaa ;D


Mitäs pidätte, ja heittäydyinkö liian tuhlailevaksi? ^_^