Näytetään tekstit, joissa on tunniste hääkuvaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hääkuvaus. Näytä kaikki tekstit

perjantai 31. elokuuta 2012

Kiitoskortit

Ennen kiitoskorttien tilaamista pyörin hetken aikaa ulkomaisilla sivuilla ihmettelemässä korttivaihtoehtoja. Lopulta päädyin kuitenkin tutun ja turvallisen Ifolorin palveluihin, tilaten 10% alennuksessa olleet perinteiset taitekortit.

Kuvaksi väsäilin tällaisen kollaasin.


torstai 30. elokuuta 2012

25.8.2012: Hääkuvaukset

Klo 13.30 hääpäivänä oli aika kerääntyä bestmanien ja kaasojen seurassa kirkolle Ulvilaan. Siskoni otti tuolloin kiitoskorttia ym. tarkoituksia varten potrettikuvia meistä, ja sillä aikaa kaaso toteutti pienimuotoista auton koristelua ja pojat vain säntäilivät edestakaisin =D


Olimme sulhon kanssa jo aiemmin kierrelleet kirkon ympäristössä katselemassa mahdollisia kuvauspaikkoja. Ulvilan keskiaikainen kirkko sijaitsee ihanasti joen tuntumassa, joten otimme kaiken irti jokirannan vehreästä rannasta ja joen ylittävästä sillasta. Tässä kuvituksena joitakin suosikkiotoksiani.


Vähän sain myös hyödyntää photoshoppaus-taitojani. Tuntui nimittäin, että joka kuvassa jomman kumman silmät olivat kiinni! Onneksi otoksia oli paljon, niin oli helppo yhdistää hyvät ilmeet samaan kuvaan =D


Rannassa kieppumisen jälkeen otimme kuvia myös kirkon seinustalla keskenämme ja avustajien kanssa, ja jahka kahdelta vihitty pari oli siirtynyt vieraineen pois tieltä, pääsimme kirkkoon sisälle jännittämään vihkimistä.


Ethän kopioi kuvia =)

sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Kertakäyttökameroita häihin?


Olen metsästellyt häiden ajankuluksi kertakäyttökameroita, vieraille pöytiin jaettavaksi; kävisi mukavasta ohjelmanumerosta ja saisi ihania muistoja sitäkin kautta. Muistaakseni naimisiin.infon foorumeilta löysin vinkin, että kameroiden yhteydessä oli laitettu esille ehdotelma"aiheita" lausemuodossa, kertojan häissä oli ollut tällaisia:

Olipa kerran...
Mikä herkku!
Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa!
Piilokamera iskee!
Rakkaus on ikuista.
Hui kauhistus!
Pikkuväkeä
Pöydän tuolla puolen
Kukas se siinä?
Nyt menee lujaa!
Vieraita viedään
Tilanne päällä
Aina sattuu ja tapahtuu...
Kaksin aina kaunihimpi
Yhtä en vaihda

Meille keksisimme enemmän meille personoituja esimerkkilausahduksia luonnollisesti. Nyt vain, onko jollain antaa vinkkejä mistä kertakäyttökameroita saisi edullisesti?! Olen kompannut nettiä puhki, ja tähän mennessä halvin hinta on 6 euroa kameralta. Kun niitä pitää tilata 20 kappaletta, niin tuo on jo vähän liikaa. Luottokauppani britti-Amazonkin petti, sieltä olisi saanut edullisemmin mutta ei heidän perinteisillä ilmaisilla postikuluillaan, joten se siitä edullisuudesta..

Onko kertakäyttökameroita edes mahdollista saada tuon halvemmalla? Ei tarvitsisi todellakaan olla millään fiineillä hääaiheisilla kuvituksilla edes. 4 euroa per kamera kuulostaisi jo paljon mukavammalta... 



tiistai 7. helmikuuta 2012

Hääkuvia

Sääli ettemme asu Birminghamissa, törmäsin näet hääsivustoilla surffaillessa kuvaajaan nimeltä Steve Gerrard, jonka ottamia hääpotretteja rakastan! Tässä muutamia suosikkejani.







(Huomasin ihastuvani USEAAN kuvaan, joissa merkittävässä roolissa on huntu, hmm... Pitää ehkä harkita moista asustetta uudelleen)

Kuvat: Steve Gerrard Photography