Hui, häihin enää viikko aikaa! Sulho on tänä aamusti haettu polttareihinsa (tulen siis nukkumaan ensimmäisen yöni yksin kotona yli kahteen vuoteen), pojat pukivat juhlakalun wookieksi ja ja lähtivät rymyämään vuorokaudeksi sinne sun tänne :D
Tulevalla viikolla olisi suunnitelmissa postailla päivittäin vähän päiväkirjamaisesti, sen mukaan ihan miten ehtii. Aika hyvällä mallilla ovat jo asiat, jonkin verran on pientä sälää hankittavana ja joitain pieniä askarteluja vielä jäljellä. Ja runsaasti tulosteltavaa materiaalia.
Sulhon polttareista tulikin mieleen, etten sitten koskaan julkaissut kuvamateriaalia omista polttareistani. Tässä muutamia fiilistelykuvia, päivän aikana tuli mm. pelattua paintballia, lauleskeltua sekä SingStarin että karaoken puitteissa ja kerättyä ohjeita avioliiton varalle Jazz-kadun pyörteistä.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste polttarit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste polttarit. Näytä kaikki tekstit
lauantai 18. elokuuta 2012
maanantai 16. heinäkuuta 2012
Friends don't let friends drink friends.
Lauantaina heräilin yövuoron jälkeen valmiina lähtemään ystäväkaason ja miesten kanssa viettämään päivää Särkänniemeen. Ovikello soi ja sieltä ilmaantuikin iso lauma tyttöjä, oli polttaripäivän aika! Ja täydellisesti saivatkin minut yllätettyä :D
Nerokkaasti kaasoni oli käyttänyt teemana yhtä suosikkisarjaani True Bloodia (hienosti Maijulta, hän kun ei itse sarjaa seuraa!) ja koko seurue oli pukeutunut punamustiin.
Päivän ohjelmana oli aamun aloitus Paintballin pelaamisella, herkuttelua ravintolassa sekä runsaasti karaokea pikkutehtävillä ryyditettynä. Päivä päätettiin yöelämässä Pori Jazzeilla sekä Sedulassa. Hauskaa oli ja valtavasti tytöt olivat nähneet vaivaa. Laajempaa raporttia tulee jahka saan kuvamateriaalia käsiini ^^
![]() |
| Polttarirekvisiittaa. |
Päivän ohjelmana oli aamun aloitus Paintballin pelaamisella, herkuttelua ravintolassa sekä runsaasti karaokea pikkutehtävillä ryyditettynä. Päivä päätettiin yöelämässä Pori Jazzeilla sekä Sedulassa. Hauskaa oli ja valtavasti tytöt olivat nähneet vaivaa. Laajempaa raporttia tulee jahka saan kuvamateriaalia käsiini ^^
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

