Teimme eilen sulhon kanssa päiväseltään shoppailureissun Helsinkiin, puuttuvia hääkamppeita etsimään. Retken varsinainen missio oli mennä ostamaan puvun liivi frakkipalvelu Namista. Olin kuitenkin jättänyt soittovarmistamatta nettisivujen ajantasaisuuden, ja kaipaamaamme liiviä oli vain vuokravalikoimassa jäljellä. Ilman jäätiin siis.
Kaikkea muuta onneksi löytyi.
"Ihan vahingossa" raahasin miehekkeen Bulevardille ja Minna Parikan liikkeeseen. Olen vuosikausia haikaillut Parikan kenkiä itselleni, ja koska ensi viikolla on syntymäpäiväni, sain hyvän syynkin syytää naurettavan suuren rahamäärän yhteen pariin kenkiä (hirmuisesti olisi tehnyt mieli myös samanväristä kirjekuorilaukkua, mutta sain puhuttua järkeä itselleni...).
Koska kenkien väri on niin täydellinen, saavat aiemmin hääkengiksi kaavaillut Vivienne Westwoodini jäädä hyllylle odottamaan parempia päiviä.
Ihkaensimmäiset Parikkani ovat siis metallinvihreät ballerinat, joiden nimi on Edith. Olen haikaillut Adidaksen tennareista siivekkäitä kenkiä, mutta kyllä siivekkäät ballerinat veivät voiton ^_^. Nyt pitäisi vain malttaa olla käyttämättä näitä ennen häitä!
Stockmannilta tarttui mukaan neljä upean pullonvihreää kravattia - sulhaselle, kahdelle bestmanille sekä isälleni. Alamme sulhon kanssa jo luopumaan toivosta, että löytäisimme jostakin vihreän puvun liivin. Hyvä kakkosvaihtoehto tuleekin olemaan musta liivi, mikä sekin tulee olemaan kyllä tyylikäs. Onneksi täydellisen väriset kravatit sentään löytyivät.
Viimeinen löytö ei ensin ajateltuna varmaan yhdistyisi mitenkään häihin. Mieheke harrastaa Warhammer 40k -roolipelejä, ja Fazerin kahvilassa lekotellessamme välähti - miksemme laittaisi harrastusfiguureja kakun päälle! En ole millään löytänyt mieleistä hääparia kakun päälle, joten miksemme hyödyntäisi tässäkin harrastuksiamme. Varsinaiset ihmis( tai haltia-, örkki-, kääpiö-....)figuurit ovat kuitenkin sen verran pieniä, että poikkesimme Games Workshoppiin ja ostimme kaksi lohikäärmettä kakkujen päälle.
Liskoille laitetaan ratsastajat, jotka voivat sitten kuvastaa meitä =D. Mieheke työllistyykin nyt seuraavan puolitoista kuukautta kasaamaan ja maalaamaan lohikäärmeitä sopivan vihreiksi.
Taas saatiin siis muutama murhe pois niskoilta, ja täydelliset hääkengät löytyivät. Ei lainkaan turha reissu siis, vaikka sitä, mitä hakemaan lähdettiin, ei löytynytkään.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kengät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kengät. Näytä kaikki tekstit
lauantai 7. heinäkuuta 2012
perjantai 24. helmikuuta 2012
Sulholle kengät
Hei, taas käännyn lukijoiden puoleen kun viimeksi sain niin hyvin vinkkejä, jos nytkin onnistaisi. Miehekkeelle on siis häitä varten haussa tämän tyyppiset kengät:
Nämä on bongattu eräästä brittiläisestä juhlavaatteiden verkkokaupasta, mutta kenkiä emme millään haluaisi tilata sovittamatta ja Suomen ulkopuolelle on sitten niin hankalaa palautella...
Olisiko joku siis bongannut jossain nk. gangsterikenkiä? (sulho olisi ihan onnellinen converseissa vihkimiseenkin, mutta tämä olisi kuitenkin se alkuperäinen visio...)
Nämä on bongattu eräästä brittiläisestä juhlavaatteiden verkkokaupasta, mutta kenkiä emme millään haluaisi tilata sovittamatta ja Suomen ulkopuolelle on sitten niin hankalaa palautella...
Olisiko joku siis bongannut jossain nk. gangsterikenkiä? (sulho olisi ihan onnellinen converseissa vihkimiseenkin, mutta tämä olisi kuitenkin se alkuperäinen visio...)
sunnuntai 2. lokakuuta 2011
Häät - mikä ihana tekosyy!
Nimittäin hankkia designer-kengät. Eilen hain postista ihanat Vivienne Westwood anglomania Melissa -kengät. Ne sopivat täydellisesti, ja ovat juurikin niin ihanat kuin kuvittelinkin!
lauantai 3. syyskuuta 2011
Kenkiä kenkiä...
Edelleen vain pohdiskelen saman asian, eli hääkenkien tiimoilla. Mikä on sinäänsä hassua, koska kenkiä ei tule paljon näkymään helmojen alta =D
Olen vain tullut tunnetuksi kenkäfriikkinä, joten luonnollisesti tähän yksityiskohtaan tulee panostaa.
Vakuuttunut olen siitä, että hääkenkien tulee olla ensimmäiset "designer"-kenkäni. Ja että tahdon niiden olevat ballerina-malliset.
Miellyttävin vaihtoehto, mihin olen törmännyt, on ihanan omituinen Vivienne Westwood. Kengät ovat kohtuuhintaisia, omaperäisiä, ja suurimmaksi osaksi kumisia.
Mitäs sanotte näistä, tämän hetken suosikeistani?
kuva: google kuvahaku
Olen vain tullut tunnetuksi kenkäfriikkinä, joten luonnollisesti tähän yksityiskohtaan tulee panostaa.
Vakuuttunut olen siitä, että hääkenkien tulee olla ensimmäiset "designer"-kenkäni. Ja että tahdon niiden olevat ballerina-malliset.
Miellyttävin vaihtoehto, mihin olen törmännyt, on ihanan omituinen Vivienne Westwood. Kengät ovat kohtuuhintaisia, omaperäisiä, ja suurimmaksi osaksi kumisia.
Mitäs sanotte näistä, tämän hetken suosikeistani?
kuva: google kuvahaku
maanantai 15. elokuuta 2011
Kenkäsuunnitelmien muutos
Mainitsin aiemmassa postauksessa haluavani hääkengikseni valkoiset nahka-converset light acoustic -mallissa. Kokeilin kenkiä viimeviikkoisella retkellä kenkäkauppaan, ja totesin että kengät eivät ole minun jalkaterälleni suunnitellut. Kun löysin pituuden puolesta sopivat, totesin että pitäisi leikata vähintään pikkuvarpaan verran pois, että kapean malliset kengät sopisivat jalkaterälleni!
Todella kummalliset kengät siis, ei ole ennen tällaisia tullutkaan vastaan.
Täytyi siis alkaa harkita muita kenkävaihtoehtoja. En halunnut kuitenkaan mitään "tavallista", joten automaattisesti Minna Parikan sivuja selaamaan =D. Jotka olivat vähän liian kalliit.
Seuraava vaihtoehto olivat ihanat Irrelugar Choicen kengät, jotka ovat toinen toistaan erikoisempia. Ja sieltä se oikea pari löytyi.
Ainoa ongelma on, että minulla on kompleksi pituuteni suhteen. Senttejä kertyi aikanaan 175 verran, mieheke on kolme senttiä pitempi, ja koen silloin tällöin pituuseron ahdistavaksi (ikuinen tarve kokea itsensä pieneksi ja somaksi). Joten, pystynkö menemään naimisiin tulevaa miestäni pitempänä?
Tuollaisissa kengissä, kyllä =D
Todella kummalliset kengät siis, ei ole ennen tällaisia tullutkaan vastaan.
Täytyi siis alkaa harkita muita kenkävaihtoehtoja. En halunnut kuitenkaan mitään "tavallista", joten automaattisesti Minna Parikan sivuja selaamaan =D. Jotka olivat vähän liian kalliit.
Seuraava vaihtoehto olivat ihanat Irrelugar Choicen kengät, jotka ovat toinen toistaan erikoisempia. Ja sieltä se oikea pari löytyi.
Ainoa ongelma on, että minulla on kompleksi pituuteni suhteen. Senttejä kertyi aikanaan 175 verran, mieheke on kolme senttiä pitempi, ja koen silloin tällöin pituuseron ahdistavaksi (ikuinen tarve kokea itsensä pieneksi ja somaksi). Joten, pystynkö menemään naimisiin tulevaa miestäni pitempänä?
Tuollaisissa kengissä, kyllä =D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







