Näytetään tekstit, joissa on tunniste haaste. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste haaste. Näytä kaikki tekstit

torstai 19. tammikuuta 2012

Sweet materia

Sain Villi Varpuselta blogiskeneä kiertäneen haastekutsun. Kysymys kuuluu:

 "Kerro ilman materia-syyllisyyttä, mitkä viisi tavaraa ostaisit, jos sinulla olisi kaikki maailman rahat. Tämän jälkeen haasta viisi muuta bloggaajaa."

1. Kuten kaikki muutkin, joiden tähän olen nähnyt vastaavan, ostaisin unelmakodin.
Unelmakotini on moderni, isoikkunainen kivitalo jossakin täällä kotiseudulla. Oleellisimmat elementit ovat iso, tyylikäs kirjastohuone, sekä saarekkeella ja shakkiruutulattialla varustettu kunnollinen keittiö.



2. Toinen hankintani superrikkaana, olisi mukava kaupunkiasunto jostakin suurkaupungista, ehkäpä Lontoosta. Saisi sitten majoittua omaan kotiin kun menee shoppailemaan ja katselemaan ihanaa UK:ta.


3. Sitten ostaisin tietenkin kivan auton. Casino Royal -elokuvassa ihastuin Aston Martin Vanquishiin, ja kun kerran olen saastaisen rikas, on minulla mahdollisuus siihen autoon. Ja sitten huviajelutarkoitukseen hippityyliin maalattu kuplavolkkari =D



4. Jotain täytyisi saada päiviksi tekemistäkin, vaikka onkin rahaa kuin roskaa. Voisin siis hyvin ostaa itselleni kivan liikehuoneiston jostain ja pystyttää kirjakaupan, jossa myytäisiin sekä uusia että vanhoja kirjoja. Sitten voisin maksaa suosikkifantasiakirjailijoita vierailulle Suomeen kirjakauppaani ^^. Ja kaupassa olisi mukavia nojatuoleja, joissa itse saisin hengailla ja lukea kaiket päivät yhdessä ja erikseen asiakkaiden ja ystävien kanssa. Ja ottaa kissat mukaan hengailemaan ja vaanimaan asiakkaita hämyisten hyllyjen nurkissa.


5. 
Ja loppukaneettina voisi sitten ostella kaikkea pientä ja kivaa itselle, ja kaikille kivoille ihmisille. Niin, ja sitten vielä pari kolme kissaa lisää, ja niille henkilökohtainen hiekkalaatikoita tyhjentävä palvelija ;D

 

Ketkäköhän kaikki eivät tätä vielä ole saaneet? Noh, haastan kaikki loput ketkä eivät ole vielä haastetta kohdalleen saaneet ^^


perjantai 12. elokuuta 2011

Sweetest blog -tunnustus


Hii, sain blogitunnustuksen Häähullun haaveiluja -blogista, kiitos kovasti! Osana tunnustusta on haasteena paljastaa kolme asiaa itsestäni; Lempivärini, lempiruokani, ja paikka jonne haluaisin matkustaa. Kaikki menevät hienosti myös hääteemaan ^^.


Lempivärini on luonnollisesti häidenkin teemaväri vihreä. Vihreä ei tosin esiinny sisustuksemme värejä, lähinnä kyllästymisen välttämisen takia (sisustuksemme on mustaa, valkoista ja harmaata pienillä ruskeilla lisillä - maanläheisiä perusvärejä). Mutta muuten vihreä on iso osa vaatekaappiani ja kaikkia tavaroitani - jopa tälläkin hetkellä naputtelemani miniläppärini on vihreä =D 
Myöskin vihreät aatteet ovat lähellä sydäntäni. 

 
Lempiruokaani ovat kiinalainen ruoka, sekä ylimpänä ykkösenä, ikinä kyllästymättä, sushi. Pidän erilaisista makeista mauista suolaisessa ruuassa, siksi kiinalainen varmaankin on suosikkini. Myös paistetut nuudelit ovat hieno asia.

Sushi taas, erilaiset kalat ja ravut ovat ihania, ja merilevä on suuri suosikkini (ja miehekkeen inhokki hajua myöten). Suunnitelmissa olisi saada sushia myös häämenulle, perinteisen kraavikalan rinnalle.


Paikat jonne haluaisin matkustaa, no tämä onkin pitkä lista. Maailman ympäri 80 vuodessa on koko elämän tavoite, tällä hetkellä ykköstoiveissa matkakohteissa ovat Yhdysvallat, ennen kaikkea New York, sekä Japani ja sieltä ykkösenä tietysti Tokio. Tokioon ei varmaankaan tosin kannata lähivuosina matkata tsunami- ja ydintehdasasioiden ansiosta...

Ja häämatkalle hingun tällä hetkelle Dubliniin ja Irlannin maaseudulle, hyvin teemaamme sopivasti ;D


Tunnustusta laitan myös eteenpäin:

Ihanan inspiroivalle, samalla teemavärillä matkaavalle Vihreä morsian -blogille

sekä

uskomattoman koukuttavalle Hei me mennään naimisiin! -blogille